Beeline abonentlar tarafidan berilgan eng ko‘p savollar reytingizni taqdim etadi.
Reytingning birinchi pog‘onasidagi savol: “Boshqa raqamga hatolik bilan yuborgan mablag‘imni qanday qilib qaytarishim mumkin?” Javob: bunday vaziyatda kompaniya ofisiga chek bilan tashrif buyurib ariza yozish lozim.
Ikkinchi o‘rindagi savol: “Do‘st va tanishlarimdan ularning balanslariga mening balansimdan mablag‘ o‘tkazish haqidagi SMS kelganda nima qilishim kerak bo‘ladi?” Javob: abonent shunga “Xisobimni to‘ldir” so‘rovlarni qabul qilishni taqiqlab qo‘yishi mumkin, buning uchun *143*0# kodini terish lozim. Xizmatni qayta yoqish uchun
*143*1# kodini terish lozim.
Reytingning uchinchi o‘rinida quyidagi savol: “Menga sirli raqamdan qo‘ng‘iroq qilishdi. Qanday qilib raqamni bilish mumkin?” Javob: qo‘ng‘iroqlar detalizatsiyasidan foydalanish uchun “Shaxsiy kabinet” xizmatidan foydalanish, yoki Beeline ofisiga passport bilan tashrif buyurish lozim. “AntiAON” xizmati yoqilgan boshqa aloqa operatori raqamlaridan amalga oshirilgan qo‘ngiroqlar raqamini aniqlashni kompaniya kafolatlamaydi”.
To‘trinchi o‘rindagi savol: ““Roumingda bo‘la turib xizmatlarni yoqish va o‘chirish mumkinmi?” Roumingda avvaldan to‘lov tizimi abonentlari SMS yoki USSD-so‘rovlar yordamida xizmatlarni boshqarishlari mumkin.
Va nihoyat, beshinchi savol: “Men telefonimni yo‘qotib qo‘ydim va raqamimni bloklab qo‘ymoqchiman. Keyinchalik yangi SIM-kartani eski raqam bilan yoqtirish imkoni bormi?” Javob: ha, abonent $0,5 to‘lab, eski raqami va tarif rejasini saqalb qolgan holda yangi SIM-karta olishi mumkin.