“Zamin”ni Telegramʻda oʻqing! Join!
Zamin.uz
, 07 2024, 00:53
ЎЗO‘Z

Beeline mijozlik tajribasini takomillashtirishga e’tibor bermoqda

19 мая, 19:36 6 715 Texnologiya
“Zamin”ni Telegramʻda oʻqing!
Beeline mijozlik tajribasini takomillashtirishga e’tibor bermoqda 2015 yil 19 may, Toshkent. Eng yirik aloqa operatori Beeline milliy matbuot-anjumani doirasida kompaniya abonentlarining mijozlik tajribasini takomillashtirishga yo‘naltirilgan qator muhim loyihalar haqida xabar berdi.

Unitel MChJ rahbariyatining hisobotida birinchi chorakning quyidagi muhim loyihalari aks ettirildi: Beeline 3G tarmog‘ida sof tovush uzatuvchi “Hozirlik effekti” HD-texnologiyasi, bir nechta aviakompaniyalarning havo kemalarida joriy etilgan rouming noyob xizmati, shuningdek CLICK tizimi bilan birgalikda ishga tushirilgan “Avtoto‘lov” xizmati.

“Pozitiv mijozlik tajribasi – bu eng yaxshi xizmat ko‘rsatuvchi kompaniyalarni ta’riflaydi, va biz Beeline‘ni O‘zbekistondagi birinchi raqamli xizmat ko‘rsatuvchi kompaniya bo‘lishiga intilamiz, - deydi mijozlik tajribasini rivojlantirish loyihasi rahbari Oraz Abdurazakov. – Bu erda barchasi muhim: xizmatlarning yuqori sifati, xizmat ko‘rsatishning eng oldi standartlari, biznes-jarayonlarning ochiq-oydinligi, tezkor qayta aloqa va boshqalar”.

Unitel‘ning tijorat direktori Maksim Efremovning belgilashicha, shaxsiy va dilerlik eksklyuziv ofislarning tarmog‘ini kengaytirgan holda, kompaniya riteyl boshqarilishining samarali tizimiga ahamayat qaratmoqda, bu esa o‘z navbatida Beeline savdo belgisi ostida faoliyat yuritayotgan barcha salonlarda xizmat ko‘rsatishning yuqori darajasini qo‘llab-quvvatlaydi va mavjud bo‘lgan barcha qoida va normalarni bajarilishini kafolatlaydi.

2015 yilning I choragida mijozlar bilan qayta aloqa o‘rnatish borasida, mavjud aloqa kanallarini rivojlantirib va yangilarini barpo etgan holda, kompaniya katta yo‘l bosdi. Shunday qilib, bugungi kunda Facebook, Odnoklassniki, Twitter va Instagram ijtimoiy tarmoqlaridagi Beeline O‘zbekiston korporativ sahifasi obunachilarining umumiy soni 700 000 kishini tashkil etdi, va bu kompaniyani har bir ijtimoiy tarmoqdagi eng yirik brend-uyushmalar qatoriga chiqardi.




Mavzuga oid yangiliklar
  • Instagram yangi turdagi «Stories» va boshqa funksiyalarni joriy qildi 07 мая, 00:17 0
  • Yaponiyada tish o‘stiruvchi dunyodagi birinchi dori sinovdan o‘tkaziladi 06 мая, 08:21 81
  • Dunyodagi eng tez superkar konsepsiyasi ishlab chiqildi (video) 04 мая, 17:14 108
  • Xitoyda eng ko‘p sotilayotgan smartfonlar nomi ma’lum qilindi 27 apr, 12:15 156
  • Uchar avtomobil yo‘lovchi bilan birinchi parvozini amalga oshirdi (video) 27 apr, 05:35 299
  • Istalgan qonni birinchi guruh qoniga aylantirish yo‘li topildi 26 apr, 12:40 104
  • So'nggi yangiliklar
  • Pokiston “Tolibon” bilan aloqalarini uzdi 06 мая, 23:45 9
  • Isroilning Harbiy Mahkamasi Rafahga bostirib kirishga ruxsat berdi 06 мая, 23:30 15
  • Afg‘onistonda sayyohlarning xavfsizligi qanday ta’minlanmoqda? 06 мая, 23:06 9
  • Latviya havo kuchlari qo‘mondoni: “Ukraina suverenitetni saqlab qolish uchun hududining bir qismidan voz kechishi kerak” 06 мая, 22:44 118
  • Vitaliy Levchenko: "G‘alabani qo‘ldan chiqardik" 06 мая, 22:29 57
  • Jamshid Saidov: "Birinchi bo‘limda xatolarimiz ko‘p bo‘ldi" 06 мая, 22:21 48
  • Superliga. "Neftchi" o‘yinning so‘nggi daqiqasida g‘alabani qo‘ldan chiqardi 06 мая, 22:17 48
  • Eron chempionati. Oston O‘runovning dubli "Persepolis"ga g‘alaba keltirdi 06 мая, 22:12 120
  • Oliy sud 198 nafar qatag‘on qurboniga oqlov hukmi chiqardi 06 мая, 22:00 54
  • Ozish uchun qancha yugurish kerak? 06 мая, 21:40 60
  • Britaniyalik milliarder uylandi. 25 mln dollar sarflangan to‘y 4 kun davom etdi 06 мая, 21:15 111
  • O‘zbekistonda italiyaliklar moda va dizayn sohasida dars o‘tadi 06 мая, 20:51 14
  • Bo‘limlar