“Zamin”ni Telegramʻda oʻqing! Join!
Zamin.uz
, 25 2020, 20:23
ЎЗO‘Z

Asabiylashmay desangiz...

15 мая, 09:00 2 419 Hayot tarzi
“Zamin”ni Telegramʻda oʻqing!
Asabiylashmay desangiz... Bo‘lar-bo‘lmasga asabiylashishdan, behuda g‘azablanishdan saqlanish uchun quyidagilarga rioya etish kerak:

1. Ko‘p xastaliklar zamirida asab buzilishi yotishini unutmang.
2. Jigari, buyragi, oshqozoni, yuragi kasal odamlar hayoti notinch, asabi buzuq bo‘lsa, ularni davolash juda qiyin kechishini yodda tuting.
3. Hadeb kayfiyati buzilaveradigan, arzimagan narsaga ham jahli chiqaveradigan kishilarda yurak, oshqozon nevrozi paydo bo‘ladi.

4. Kishi ishda yoki begonalar oldida emas, uyda ham o‘zini bosishi, og‘ir bo‘lishi lozim.
5. Jahl chiqqanda tomirlar qisilib, qon bosimi oshadi, noto‘g‘ri ura boshlaydi, odam kechasi yaxshi uxlay olmaydi, boshi og‘riydi.
6. Qahr-g‘azab, alam, qattiq sog‘inch, tushkunlikka tushish ham spirtli ichimliklar ichish, tamaki, nos chekish yoki ortiqcha vazn kabi omillar sirasiga kiradi.

7. Homilador yoki emizikli ayol osoyishta hayot kechirishi, asabini tashqi muhitning yomon ta’sirlaridan asrashi lozim. Shunda bolaning asabi mustahkam bo‘ladi.
8. Odob-axloq, bir-birini tushunish, boshqalarga nisbatan sabr-toqatli bo‘lish, ishda, ko‘chada do‘stona munosabatlarni vujudga keltirish muhim ahamiyatga ega.
9. Allohning Kalomi Qur’oni karimni, Payg‘ambarimiz Muhammad sollallohu alayhi va sallam hadislarini doim o‘qib yuring.

10. Atrof-muhitdagi ranglarga, tabiat manzaralariga e’tibor berish asab faoliyatini bir me’yorda ushlab turadi.
11. Qovurilgan, yog‘li, sho‘r, achchiq ovqatlarni, qazi, kaboblarni me’yoridan ortiq, har kuni iste’mol qilish asabiylashishga olib boradi.
12. Meva-sabzavotlarni, oshko‘klarni ko‘p iste’mol qiling.

13. Asab buzilganida olma yeyish, hidini hidlash, olma choy ichish tavsiya etiladi.
14. Asabiylashmaslik uchun har kuni 2 daqiqa sekin yugurish, muntazam jismoniy mehnat qilish, badantarbiya bilan shug‘ullanish zarur.
15. Asab tizimi ishini yaxshilash, uning mustahkamligini oshirish uchun V1, V2, V3 kabi vitaminlarga boy arpa non, qo‘y go‘shti, pishloq, tuxum, karam, baliq, qovoq, ismaloq, olma, asal iste’mol qilib turish maqsadga muvofiqdir.

“Baxtli hayot sari” kitobidan




 Добавление комментария


Кликните на изображение чтобы обновить код, если он неразборчив

Mavzuga oid yangiliklar
  • Qishda yurak-tomir kasalliklari xavfini kamaytirishning oddiy qoidalari 10 dek, 10:30
  • Gʻazablanish oqibatida... 13 mar, 07:31
  • Tirnoqqa qarab, tashxis qo‘yamiz... 18 yanv, 10:36
  • O‘zbekistonda jaziramadan qanday saqlanish mumkin? 22 iyun, 22:57
  • Ko‘k choy ichish mumkin bo‘lmagan holatlar 24 mar, 22:31
  • Nevrologdan asabni asrashda asqotadigan 14 ta muhim tavsiya 16 okt, 23:08
  • So'nggi yangiliklar
  • Hukumatning propiska qilish tartibiga oid qaroriga o‘zgartishlar kiritildi 25 мая, 19:39 119
  • MIB: Ramazon hayit bayrami arafasida mehr va quvonch ulashildi 25 мая, 19:03 110
  • Haydovchilik guvohnomasini yangi namunadagi guvohnomaga almashtirish muddati uzaytirildi 25 мая, 18:35 312
  • MIB munosabatidan: asossiz xabarlarni tarqatish qarzdorlikdan ozod etmaydi 25 мая, 18:33 135
  • 1 iyundan qonunchilikda nimalar o‘zgaradi? 25 мая, 18:30 481
  • Angliya Premer Ligasi tarixidagi eng yaxshi transferlar aniqlandi 25 мая, 17:57 210
  • Avstriya politsiyasi mamlakat prezidenti karantin qoidalarini buzganligini aniqladi 25 мая, 17:33 178
  • "Ipoteka bank" xodimida koronavirus aniqlandi 25 мая, 17:30 331
  • Xonanda Umidaxon ilk marta o‘g‘li Muhammad Alining suratini muxlislariga ko‘rsatdi 25 мая, 17:10 546
  • O‘zbekistonda koronavirus yuqtirganlar soni oshdi 25 мая, 17:04 797
  • Xitoyda bir sutkada 11, Janubiy Koreyada esa 16 kishida koronavirus qayd etildi 25 мая, 16:54 192
  • Zinedin Zidan karantin qoidalarini buzdi 25 мая, 16:22 314
  • Bo‘limlar