«Замин»ни Telegram’да ўқинг! Join!
Zamin.uz
, 29 2024, 06:08
ЎЗO‘Z

761 от кучи, қувватланишсиз 450 км: Porsche ўзининг илк электромобилини тақдим қилди

05 сен, 11:02 4 125 Авто
«Замин»ни Telegram’да ўқинг!
761 от кучи, қувватланишсиз 450 км: Porsche ўзининг илк электромобилини тақдим қилди Фото: EPA/FREDERIK VON ERICHSEN
Германиянинг Porsche компанияси ўзининг илк электромобили – спорт седани Taycan’ни тақдим қилди.
Бу Porsche’нинг фақат электр моторда ишловчи илк автомобили ҳисобланади. Машина учта энг йирик автомобил бозори – АҚШда Ниагара шаршараси, Хитойда шамол электр станцияси ва Германияда қуёш электр станцияси ёнида намойиш қилинган.

Маълум қилинишича, компания моделнинг дастлаб икки қимматбаҳо версияси – Turbo S (185 минг доллар) ва Turbo’ни (151 минг доллар) намойиш қилган. Ушбу моделнинг кейинроқ бозорга чиқадиган базавий варианти 100 минг доллардан камроқ туради. Янги Porsche бошқа электромобиллардан аккумуляторларнинг ўта тез қувватланиши каби бир қатор технологик хусусиятлари билан ажралиб туради.

Taycan асосида электр моторларга эга моделларга мўлжалланган PPE (Premium Platform Electric) архитектураси ётади. Turbo 680 от кучига эга, Turbo S эса 761 от кучига эга двигател билан жиҳозланади. Двигателлар сиғими 93,4 кВт-соатни ташкил қилувчи литий-ионли батареядан қувватланади.

Базавий вариант Turbo 100 км/соат тезликка 3,2 сонияда эриша олади, бир қувватланишда эса 450 км йўл боса олади. Taycan Turbo S 100 км/соат тезликка 2,8 сонияда эришади, бир қувватланишда эса 412 км йўл боса олади. Иккала машинанинг максимал тезлиги 260 км/соатни ташкил қилади.

Porsche Taycan 800 вольт кучланишли электр тизим билан жиҳозланган илк серияли автомобил бўлиб, электрокарнинг батареясини ўзгарувчан ток (11 киловатт) ва доимий ток (270 киловаттгача) терминалидан қувватлаш мумкин. Батареяни 5 дақиқа қувватлаш 100 км йўл босиб ўтишга етади. Аккумулятор 22 дақиқада 80 фоизга тўлади.

Машина салонида 5 та экран ўрнатилган: виртуал асбоблар панелини кўрсатувчи 16,8 дюймли эгик экран, 10,9 дюймли мультимедиа тизими экрани, марказий консолга ўрнатилган 8,4 дюймли экран. Шунингдек, олд ўриндиқдаги ва орқа ўриндиқдаги йўловчилар учун яна иккита қўшимча экран ўрнатиш мумкин.




Мавзуга оид янгиликлар
  • UzAuto Motors автомобилларидан бирига шартнома беришни бошлайди 28 мар, 18:02 207
  • АҚШ автомобиллар учун тарихдаги энг қатъий экостандартларни жорий этмоқчи 24 мар, 06:09 101
  • “Бу ўзбекистонликларни аёвсиз талаш дегани” — фаоллар электромобиллар импортига чеклов қўйилишидан норози 19 мар, 18:02 894
  • UzAuto Motors нархлар ошмаганини маълум қилди 12 мар, 18:23 184
  • UzAuto Motors автомобиллар нархи оширилишини эълон қилди 12 мар, 16:09 320
  • Энди транспорт воситасини нотариал идорага бормасдан сотиш мумкин 08 мар, 15:56 358
  • Сўнгги янгиликлар
  • Никол Пашинян: “Арманистон қувғиндаги Тоғли Қорабоғ ҳукуматини тан олмайди” 29 мар, 06:00 0
  • Қўштепа канали қурилиши бутун Марказий Осиёга таҳдид солмоқда 29 мар, 05:00 94
  • «Крокус»даги теракт иши бўйича яна бир киши ушланди 29 мар, 00:30 306
  • Нима учун «Крокус»да керакли паллада хавфсизлик кучлари йўқ эди? 29 мар, 00:11 262
  • Зеленский: “Агар снарядлар етарли бўлмаса, Украина Россия ҳужумини қайтара олмайди” 28 мар, 23:45 130
  • Мексикадаги матбуот анжуманида бутун жамоа иштирок этиб, мухлислардан узр сўради 28 мар, 23:27 107
  • Мижозларни 1,8 млрд долларга алдаган криптовалюта биржаси асосчиси 25 йилга қамалди 28 мар, 23:04 61
  • Футзал. Ўзбекистон иккинчи ўйинда Қирғиз Республикасини мағлуб этди 28 мар, 22:56 50
  • Суперлига. “Динамо” “Металлург” устидан иродали ғалабага эришди 28 мар, 22:51 57
  • Нима учун олимлар аёлларга вақти-вақти билан йиғлаб туришни тавсия қилади? 28 мар, 22:22 60
  • Кирилл Буданов: “Россия ўз ҳудудида теракт тайёрланаётганини камида бир ой олдин билган” 28 мар, 21:56 234
  • Якуни мавҳум бўлиб бораётган Украина уруши: тарихий башорат ва ечимлар 28 мар, 21:29 374
  • Бўлимлар